- større kontroll over nye kunder gir alltid bedre resultater på sikt

Nye Kunder - Det er smart å måle deres forventninger

 

Ny hjemmeside med unike priser på kunde og medarbeiderundersøkelser av topp kvalitet. 

Klikk for å gå rett til tilbudene. http://www.maturusresearch.com/#!priser--tilbud/c5fo

Klikk for å gå til den nye hjemmesiden: http://www.maturusresearch.com

 

Her kan du lese hvordan du enkelt kan gjennomføre målinger mot dine nye kunder. Vi garanterer at du vil bli overrasket over effekten.

Resultatet blir bedre selger og bedre lønnsomhet.

Nye kunder bør sjekkes

Gjennom mange år i salg og analyse er vår erfaring at det er smart å spørre nye kunder om deres forventninger. Hva har vi lovet dem og hva skal til for at de skal bli tilfredse og lojale. Dette er ikke en komplisert og lang undersøkelse, men en rask og enkel måling med noen få spørsmål. Fordelen med å sende ut denne målingen elektronisk er at alle nye kunder får samme spørsmål og der i gjennom er det enklere å dokumentere fakta.

Bedre kontroll over hva reklamen lover de nye kundene

Denne undersøkelsen gir deg også løpende tilbakemelding på hvordan de nye kundene oppfatter dine lovnader i din markedsføring. Dette gjelder både på egne nettsider og i annen markedsføring. Husk det kan være flere måter å oppfatte et og samme budskap på. Dette tar oss over i hva som sies.

Hva lover dine selgerne når de selger til nye kunder?

Forventninger vekkes når en selger legger inn de beste argumentene, men dessverre kan missforståelser oppstå helt uforskyldt. Da er det flott å fange dette opp så tidlig som mulig via en måling. Vi lover at alle som benytter denne formen for nykundesjekk reduserer kommunikative problemer etter en kort tid. Husk det er kun den som spør som får svar. Lykke til!