top of page

hvorfor medarbeiderundersøkelse

medarbeiderundersøkelse mal

medarbeiderundersøkelse bedre kommune

medarbeiderundersøkelse svarprosent

 

medarbeiderundersøkelse tiltak

medarbeiderundersøkelse anonymitet

avant medarbeiderundersøkelse

medarbeiderundersøkelser en praktisk håndbok

- interne undersøkelser med ekstern fokus gir penger i kassa!

Medarbeiderundersøkelser og Employer Branding

 

Det er ingen tvil. Vi har gjennomført hundrevis av medarbeiderundersøkelser, arbeidsmiljøundersøkelser, internundersøkelser og andre internt relaterte undersøkeler gjennom de siste årene og alle som har en klar strategi, blir vinnere!

Hva merer vi med dette?

Det å utnytte medarbeidernes positive kraft i din merkevarebygging, gjennom en klar og tydelig strategi, det gir resultater. Resultater i salg av produkter og tjenester og ikke minst langt bedre rekruttering av dyktige medarbeidere. I tillegg som en god bonus får du henvendelse fra flere "seriøse" leverandører og bedre priser, noe som gir ennå bedre lønnsomhet.

 

Hva er din bedrifts strategi når det gjelder, Emplyer Branding?

Det skrives masse om dette tema i disse dager og det er fint, fordi det faktisk er viktig. Men det eneste som hjelper din bedrift er at dere legger en strategi og ikke minst følger den.

 

 

Det vi da snakker om er merkevarebygging ift nye arbeidstakere og ikke minst eksisterende og selvfølgelig potensielle søkere i fremtidan. Legg merke til hvor de beste stuentene fra BI og NTH søker seg. Til kjente merkebedrifter som Statoil og Telenor, for å nevne to av de mest populære. Altså det å gjøre seg attraktiv i marked om talentene er avgjørende også for små og mellomstore bedrifter. Vi garanterer at et sterkt ""employer brand" vil redusere ansettelseskostnadene med nær opptil 50% eller mer. Og kvaliteten på søkerne vil øke. Det vi snakker om er å bygge lojalitet blant egne ansatte og deretter gjennom effektiv kommunikasjon og marketing. Men som sagt det MÅ legges en god strategi ført.

 

Snakk med oss om hvordan vi kan hjelpe din bedrift med nettopp å øke atraktiviteten og samtidig øke kundenestilfredshet og lojalitet, - i tillegg til å bedre resultatene.

 

 

 

Defenisjon av employer branding!

*)Minchington (2005), defines employer branding as “the image of the organization as a ‘great place to work’ in the minds of current employees and key stakeholders in the external market (active and passive candidates, clients.

 

Om du ønsker et møte for å drøfte hvordan vi kan bistå din bedrift, ta kontakt for et uforpliktende møte.

 

bottom of page