top of page
Fornøyde kunder gir fornøyde ansatte og medarbeidere

Vi er opptatt av at dine kunder skal bli dine beste kunder og dine stolte ambassadører.

 

Husk fornøyde kunder gir fornøyde ledere og ansatte. Derfor gjennomfør både kundeundersøkelser og medarbeiderundersøkelser.

Tønsberg_Legevakt-133.jpg

Hvorfor er lavt sykefravær viktig for kundetilfredshet og lojalitet?

  - Hvorfor stiller vi dette spørsmålet?

 

Vi har gjennom de siste18 årene gjennomført tusenvis av undersøkelser, både internt som eksternt og det er en klar sammenheng mellom alle disse undersøkelsene. - De med lavt sykefravær har også den gjennomgående beste kunde- og medarbeidertilfredsheten.

 

Når man først vet dette, er det enkelt å være enig. Så la oss vise deg hvordan du kan oppnå både mer fornøyde medarbeidere, lavere sykemeldinger og kostnader og ikke minst flere fornøyde kunder.

 

 

 

 

Om du bare er på jakt etter hjelp med kunde- og eller medarbeiderundersøkelser er vi et godt valg!

 

Det er smart å samarbeide med noen som både har jobbet i bedrifter som har gjennomført denne typen undersøkelser og ikke minst noen som har både kunnskap og kompetanse.

 

Vi har blant annet jobbet med kunder i norske og internasjonale selskap som har vært avhengige av å ha tilfredse og lojale kunder. Vi har gjennomført hundrevis av undersøkelser, gjennomført tiltak og sjekket på nytt, endret og satt inn nye tiltak og sjekket igjen. Vi har lært og vi vet at det er en klar sammenheng med lojale og tilfredse kunder og det vi tjener. Vi vet også at tilfredse og motiverte medarbeidere er med på å sikre denne lønnsomheten.
 

Jo vi kan kan kunderelaterte undersøkelser fordi vi har arbeidet og har hatt ansvar for nettopp denne typen problemstillinger i hverdagen i så vel mellomstore som store virksomheter. Vi vet hvor viktig det er å gjennomføre kundeundersøkelser og medarbeiderundersøkelser for å kunne optimalisere virksomhetens resursser.

 

Vi som har utviklet konseptene har som sagt lang erfaring fra store norske og internasjonale bedrifter innen mange bransjer og ikke minst fra bedriftes- og salgsledelse i noen av norges største salgsselskaper.

 

Vi har studert salgsprosesser og hva som utløser gode kunde relasjoner. I tillegg har vi gjennomført tusenvis av kunde og salgsrelaterte undersøkelser sammen med noen av norges dyktigste analytikkere. Dette har gjort at vi sammen har kunnet etablere svært gode modeller og maler for hvordan undersøkelser skal bygges opp og hvordan vi skal få de til å virke.

 

Vi har også lært hva som av interne faktorer og ansatte, påvirker kundenes tilfredhet og lojalitet, sett i sammenheng med lønnsomhet.

 

Vår toppmetode kalles Optimal Kundetilfredshet og tar for seg alle ansatte og bedriftens kunder.

 

Vi garanterer at om du følger våre råd vi hverdagen bli enklere ift det å nå bedriftens mål. Garantert!

 

Husk du får en time gratis, helt uten forpliktelser.

 

Kundeundersøkelser, spørreundersøkelser, medarbeiderundersøkelser, interne undersøkelser, web og onlineundersøkelser, markedsundersøkleser osv...

 

 

 

 

bottom of page